فصل بارانی

رونمایی از کتاب فصل بارانی اثر خانم توفیقی

رونمایی از کتاب فصل بارانی که توسط انتشارات ستاره جاوید به چاپ رسیددر یازدهم تیرماه ۱۳۹۷ در مؤسسه خیریه توان بخشی امام رضا (ع) شهریار :خانم توفیقی متنی را قبل از رونمایی قرائت کردندبه نام خداوند لوح و قلم         حقیقت نگار وجود و عدم  با سلام و خیرمقدم خدمت فرهیختگان گرامی و دوست داران ادبیات داستان نویسی.
بیش از یک سال است در جمع دوستان اهل قلم در اندیشه و شهریار اوقات خوشی را همراه با داستان و خاطره نویسی سپری می کنیم. بودن در کنار نویسندگان و یاران ادیب برایم مایه ی مباهات است.

به گفته حضرت حافظ؛

اوقات خوش ان بود که بادوست بسرشد        باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود.

مجموعه《 فصل بارانی》

خانم توفیقی ادامه داد این مجموعه نه تنها حاصل قلم بنده، بلکه حاصل دلسوزی و زحمات بی شائبه ی استاد بزرگم جناب اقای عباس عابدساوجی ست، که همواره با روشننگه داشتن مشعل هدایتگری شان،مسیر پر فراز و نشیب نویسندگی را برایم روشن نگه داشته و هموار ساخته اند.کتاب فصل بارانی
از خداوند منان طول عمر  و عزت برای ایشان خواستارم.بدین وسیله از استادان دیگرم سرکار خانم اشرف السادات سادات و سرکارخانم امینی راد تشکر و قدردانی می کنم.همچنین از جناب اقای علی حق پرست و مسوولان و خیران موسسه امام رضا تشکر ویژه دارم.

برشی از داستان فصل بارانی را خدمت شما عزیزان می خوانم

با بی میلی ورچاشت را خوردم. روبروی آینه ایستادم و با شانه ی چوبی موهایم را شانه زدم. صدای چک چک آب می آمد. بخار روی پنجره را با سر انگشتانم پاک کردم. برف ها داشتند آب می شدند.‌ پرتو خورشید بر شاخه های درختان پوشیده از برف می تابید و تشعشع آن که می درخشیدچشم را می آزرد.
در دلم گفتم:«  کاش می توانستم مانند کودکی هایم رو به روی دنیا  بایستم و به او بگویم تو برنده ای، من دیگر مایل به ادامه بازی نیستم.》 سپس به اندازه تمام زخم هایم به دنیا پشت کنم.می‌دانستم ماهیت زندگی تغییر و تحول است. پس تصمیم گرفتم بار دیگر با زندگی بجنگم و سهم کوچکم از خوشبختی را از او پس بگیرم.